Der er nu ved at komme rigtig “hul igennem” på trampestien fra Klaus Berntsensvej – lige over for de nye elevboliger på NFE – og op til Slagstrupvænget.
Mogens fra NFE har fortalt, at de indimellem vil køre deres græsklipper på trampestien samt få det første stykke ud mod Klaus Berntsensvej planet lidt bedre ud. Det er et godt eksempel på, hvad man kan få til at lykkes, når man rækker hånden frem og hjælper hinanden.
Det er netop den slags samarbejde, der gør en forskel i vores lokalsamfund – både når det gælder små og store opgaver. Når vi står sammen, finder løsninger og tager ja-hatten på, så er der næsten ingen grænser for, hvad vi kan få til at ske.
En stor TAK til NFE for opbakning og hjælp