Sommerudflugt sammen med Menighedsrådet
Der er afgang fra Særslev Kirke kl. 8.15 mod Esbjerg, der vil være et stop ved Kolding hvor der vil være en kop kaffe og et rundstykke.
Derfra videre til Hjerting Kirke en helt igennem moderne kirke. Derefter er der middag på Billum Kro.
Turen går herefter til Varde hvor vi skal besøge Maleren Otto Frellos Museum .
På hjemturen er der indlagt en drikkepause og vi er i Særslev igen omkring 17.30
Tilmelding Til Hanne Fra d. 15 maj til 1 juni mell.. kl. 8 og 9 på tlf. 60937718
Prisen for dette er 300 kr. pr, person